FANDOM

Yawn był wężem B.O.W. ukrywającym się w Spencer Mansion. Został nazwany "Yawn" przez zespół Arklay Laboratory w odniesieniu do sposobu otwarcia usta przed atakiem, które przypominało ziewnięcie.

Historia Edytuj

Na początku roku 1998 Yawn był jednym z wielu badanych osobników, specjalnie zaprojektowanych jako eksperymentalne B.O.W. Obiekt uciekł jednak i udało mu się uniknąć złapania przez naukowców z Laboratorium Arklay. W maju 1998 r. został zarażony wirusem t-Virus, który natychmiast sprawił, że posiadłość stała się dla niego domem, i tylko czekał, aż w środku znajdą się jacyś ludzie.

Yawn napotkał członków zespołu S.T.A.R.S. Bravo, Richarda Aikena i Rebeccę Chambers podczas zwiedzania rezydencji, polując w poszczególnych pokojach, dopóki ktoś do nich nie zajrzy. Po tym, jak Richard zdołał uratować Rebecce przed szkodami, Yawn zaatakował Richarda, zanim uciekł. Richard i Rebecca ukrywali się, dopóki nie zostali odkryci przez członków zespołu S.T.A.R.S. Alpha Chrisa Redfielda i Jill Valentine.

Yawn później walczył na poddaszu, ale uciekł przez kominek, zanim został zabity. Yawn później atakował jednego z członków S.T.A.R.S. Alpha w bibliotece, gdzie został w końcu zabity.

Biologia Edytuj

Z przeprowadzonych badań okazuje się, że obiekty nie nadawały się do produkcji. Próbka otrzymała pseudonim „Yawn”, ponieważ wyglądała, jakby ziewała, podczas zjadania ofiary. Wielkość tego ziewnięcia i przełyku sprawiła, że łatwo było przełknąć człowieka, w całości.

Najbardziej zauważalnym aspektem zakażenia wirusem był ogromny rozmiar, wystarczająco duży, aby połknąć człowieka. Okazało się, że zachowuje swój zmysł drapieżnika, łatwo łapiąc i atakując swoją zdobycz, zanim zorientuje. Jednak Yawn wykazywał przykłady nieskoordynowanych mutacji, gdyż jego rozmiar znacznie się nie zgadzał z jego długością, a jego ciało zostało pokryte różnymi ranami i nowotworami.

Potencjał jego jadu został znacznie zwiększony, wymagając specjalnie sformułowanej surowicy w celu przeciwdziałania. Jego jad może szybko unieruchamiać człowieka w ciągu kilku minut, a wkrótce potem zabić ofiarę, jeśli pozostanie nieleczona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki