FANDOM

Ten konkretny Tyrant, o nazwie "T-002", był częścią misji Arklay Laboratory, aby rozwijać "ostateczną formę życia".

Historia Edytuj

Rozwój zdolności bojowych B.O.W. dał początek temu potworowi. Pracownicy rozwojowi najwyraźniej byli dumni z ich stworzenia, nazywając je po tym mutagenie wykorzystanym do stworzenia go - "Tyrant". Wyjątkowe możliwości fizyczne, a nawet wysoka inteligencja, zostały zaprojektowane tak aby wypełniał i wykonywał polecenia. Miał on zostać ostatecznie przetestowany w walce z żołnierzami.

Podczas incydentu w posiadłości Albert Wesker próbował zaprogramować ten model, aby zabił pozostałych członków S.T.A.R.S. Gdy Tyrant obudził się ze snu, w pierwszej kolejności zaatakował Weskera, zadając mu poważne rany. Z pomocą Brada Vickersa, Jill Valentine zniszczyła go na dachu za pomocą wyrzutni rakiet.

Biologia Edytuj

Ten model Tyranta był zdolny biegać z prędkością 43 mil na godzinę. T-002 działa z wykorzystaniem wielu systemów cyrkulacyjnych, zademonstrowanych przez trzy serca. Dwa serca implantu funkcjonują w różnych zadaniach, poświęcone krwi żylnej i tętnicy. Ten skomplikowany układ krążenia działa bez jakiejkolwiek mieszaniny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki