FANDOM

Zespół Alpha S.T.A.R.S. był częścią specjalnej jednostki egzekwowania prawa w Raccoon City, taktyk specjalnych i ratownictwa, który współpracował z policją w Raccoon City w celu badania poważnych przestępstw.

Historia Operacji Edytuj

The Mansion Incident Edytuj

W nocy 24 lipca 1998 r. Zespół Alpha został wysłany w Góry Arklay na północny zachód od miasta Raccoon w poszukiwaniu zespołu S.T.A.R.S. Bravo, który tajemniczo zniknął. Wkrótce dowiedzieli się, że większość członków Bravo została zabita przez potwory, które zostały stworzone przez t-Virus firmy Umbrella Corporation, a zespół Alpha zmuszony był spędzić noc w posiadłości pełnej zombie, do czasu aż pozostali członkowie, a także Jedyny ocalały z zespołu Bravo; Rebecca Chambers, zostali uratowani przez pilota śmigłowca Brada Vickersa. Joseph Frost był jedyną ofiarą zespołu Alpha Team podczas wypadku na wyspie, chociaż do 2009 r. również Albert Wesker i Brad Vickers stracili życie.

Dalsze Losy Edytuj

Po ciężkiej nocy w rezydencji grupa ocalałych członków S.T.A.R.S. starała się opowiedzieć światu, o eksperymentach, jakie wykonuje Umbrella, oraz o potworach, które zostały stworzone. Jednak wszystkie dowody zostały zniszczone wraz z Posiadłością Spencera, Umbrella wykorzystała swoje wpływy, aby przekupić szefa policji Briana Ironsa, który oddalił zespół S.T.A.R.S. i sprawił, że jego członkowie stracili wszelką wiarygodność. Jednym szybkim ruchem Umbrella zdołała zamieść wszystko pod dywan. Z kolei Brad Vickers został zabity przez Nemesis podczas incydentu w Raccoon City, zaledwie dwa miesiące po wydarzeniach w posiadłości.

Członkowie Edytuj

STARS GROUP PIC

Drużyna S.T.A.R.S.

Nazwisko Rola Status
Barry Burton Wsparcie i zaopatrzanie w broń Żyje
Joseph Frost Kierownik Zespołu Nie żyje
Chris Redfield Strzelec wyborowy Żyje
Jill Valentine Specjalista ds. włamywania, Zabezpieczanie tyłów Żyje
Brad Vickers Pilot Nie żyje
Albert Wesker Kapitan Zespołu

Lider

Nie żyje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki