FANDOM

Zasady na Wiki

  • Edytujemy artykuły rozważnie, z poprawnymi zasadami pisowni, interpunkcji i ortografii.
  • Do artykułów dodajemy potwierdzone informacje.
  • Komentując używamy zasad poprawnej ortografii i nie używamy wulgaryzmów. Źle napisany komentarz będzie usunięty i może grozić banem od 1 dnia do tygodnia.
  • Zero wandalizmów, w przeciwnym wypadku ban na miesiąc, trzy miesiące lub na zawsze.
  • Zero ciężkich wandalizmów, w przeciwnym wypadku ban od roku do 10 tyś. lat.
  • Zero umieszczania obrazków nie powiązanych bezpośrednio z grami i światem Resident Evil. Wstawianie fanartów, własnych dzieł itd. do artykułów skutkuje usunięciem i banem/upomnieniem.
  • Wstawiamy obrazki o odpowiedniej rozdzielczości. Wszelakie źle wstawione obrazki będą usunięte. W przypadku nagminnego łamania tej zasady dojdzie do bana/upomnienia.
  • Nie odpowiadamy na automatyczną wiadomość bez powodu. Napisanie na niej "cześć" lub "dziękuję" się do tego zalicza. Odpowiadamy tylko w przypadku jakiegoś zasadniczego pytania z nią związanego.
  • Nieprzeczytanie regulaminu nie zwalnia z zasad przestrzegania go.

Zasady na czacie i dyskusjach

  • Brak atakowania innych użytkowników.
  • Można wygłaszać swoje poglądy i przekonania, ale nie w sposób obraźliwy bądź ofensywny dla innych użytkowników.
  • Brak używania multikont do ominięcia bana.
  • Zakaz spamowania.
  • Zakaz podszywania się pod inne osoby.

Z czego żartujemy?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki