FANDOM

Rebecca Chambers
250px-RebeccaNew.png

Data urodzenia:1980
Płeć:Kobieta
Grupa krwi:AB
Wzrost:161
Waga:42,1
Zawód:S.T.A.R.S. Bravo Team

Medic & Rear Security

Status:żyje
Występowane:Resident Evil

Resident Evil Zero Resident Evil 5 Resident Evil: The Mercenaries 3D Resident Evil: The Umbrella Chronicles

Głos:Hope Levy (REmake)

Riva Di Paola RE0 Stephanie Sheh (UC, RE5)

Aktor:Linda (RE1 live-action)
"The name is Rebecca Chambers, but that's Officer Chambers to you! "

Rebecca Chambers to początkująca policjantka należąca do drużyny Bravo S.T.A.R.S. Posiada doświadczenie w dziedzinie biochemii.

HistoriaEdytuj

Utalentowana dziewczyna, Rebecca ukończyła koledż w wieku 18 lat. Biegłość w chemii i medycynie zagwarantowała jej miejsce w Specjalnej Jednostce Taktyczno Ratowniczej w Raccoon. Przydzielono ją na stanowisko lekarza oraz wsparcia dla drużyny „Bravo”. Jej wiek oraz małe doświadczenie, powodowało pewien niepokój wśród członków drużyny. Dlatego też, podejmowała się każdego powierzonego jej zadania.

Pierwsza misjaEdytuj

RebeccaChambersRER
My first mission and I've already disobeyed orders. So much for my great law enforcement career. "

23 Maja 1998 roku, Rebecca została wysłana na jej pierwszą misje w celu przeprowadzenia dochodzenia na temat serii kanibalistycznych morderstw na terenach Gór Arklay. Helikopter drużyny Bravo uległ awarii, czego skutkiem był awaryjne lądowanie w lesie Raccoon. Podczas gdy drużyna Bravo przeszukiwała teren, odkryła wrak samochodu żandarmerii. W środku leżały zwłok kierowcy i strażnika, który trzymał dokumenty więźnia; byłego komandosa sierżanta Billego Coena, którego przewozili na egzekucje do jednostki wojskowej.

Po pewnym czasie przeszukiwania terenu, Rebecca odłączyła się od grupy i odkryła prywatny pociąg Ecliptic Korporacji Umbrella. W środku Rebecca natychmiast zmierzyła się z przemienionymi w zombie pasażerami, zainfekowanymi wirusem T. Po odparciu ataku Rebecca, spotyka zbiega Billego Coena. Będąc świadkiem śmierć członka drużyny Bravo Edwarda Deweya i konfrontacji z Cerberusem, postanowiła połączyć siły z Billim.

Poprzez działania żołnierzy Umbrelli wysłanych przez Alberta Weskera i Williama Birkina pociąg ponownie ruszył. Zabezpieczyli panel sterowania i skierowali pociąg w stronę opuszczonej bazy badawczej Umbrelli. Żołnierze zostali zaatakowani i zabici przez zmutowane pijawki.

Poszukiwanie Billego CoenaEdytuj

Incydent w posiadłości SpenceraEdytuj

UcieczkaEdytuj

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki