FANDOM

Raccoon City
250px-Raccoon_City.jpg

Położenie:Środkowozachodnia część USA
Populacja:~100.000
Status:Zniszczone (01 Pażdziernik 1998)

Raccoon to małe przemysłowe miasteczko położone w środkowozachodniej części USA. Zostało zniszczone podczas wybuchu epidemii wirusa T w 1998r.

PopulacjaEdytuj

Miasto liczy ponad 100.000 mieszkańców. Inne Dane na ten temat nie są znane.

PołożenieEdytuj

250px-RaccoonCityView2

Wschodnia panorama miasta

180px-Arklay

Góry Arklay

Dokładne położenie Raccoon nie jest znane, wiadomo jedynie, że znajduje się w środkowowschodniej części USA. Miasto leży u podnóża gór Arklay, i przepływają przez nie trzy rzeki: Marble; Circular i Aimes.

Marble to największa rzeka w Raccoon, z niej pobierana jest woda pitna dla miasta. Rzeka Circular płynie przez centralną cześć miasta i ciągnie się od wschodu po zachód. Przy jednej z rzek zbudowana została także tama.

W mieście istnieją cztery ważne dzielnice:

Downtown: znajduje się na północ od ulicy Ennerdale.Znajdują się tu różne punkty takie jak Central Station, Raccoon City Hall, St. Michael's Clock Tower, Raccoon Zoo i Raccoon General Hospital.

Uptown: generalnie znajduje się na południu od Ennerdale street. Znajduje się tutaj komisariat policji (R.P.D.), Szkoła średnia Raccoon High, oraz główny punkt rozrywkowy miasta Folsom street.

Cedar District: ciągnie się na wschód, wzdłuż rzeki Circular. Jest dzielnicą przemysłową, gdzie znaleźć można ośrodki takie jak Raccoon University lub oczyszczalnia ścieków.

Przedmieścia: znajdują się na północy i wschodzie miasta, otoczone gęstym lasem.

TransportEdytuj

Ordynarnie miasto bazowało na transporcie lądowym.

Główne ulice miasta to:

Ennerdale Street - główna droga miasta, dzieląca centrum na "uptown" i "downtown"

Central Street - lokacja głównej stacji

Raccoon Street - lokacja wieży zegarowej Św. Michała

Mission Street - lokacja szpitala Raccoon.

Miasto posiada rozbudowany system kolejowy, zaprojketowany w 1969 przez Braci Kite. Tramwaje działaja głównie na terenie uptown i dzielnicy Cider. System metra posiada 6 stacji, lecz z powodu malejącej liczby pasażerów, liczba ta mogła ulec zmienie.

Raccoon było połączone linią kolejową sąsiadującym z Raccoon Stoneville, małym miastem na wschodzie.

GospodarkaEdytuj

Produkt krajowy brutto miasta Raccoon nie jest znany, gospodarka zdominowana została przez Korporację Umbrella. Jednostka policji także był sponsorowana, tworząc własna jednostkę specjalna.

Około 40% populacji miasta została zatrudniona w korporacji, prowadząc legalne biznesy(farmaceutyczne, przemysłowe), jednak tylko niewielu znało sekrety nielegalnych działalności Umbrelli w bioinżynierii.

Korporacja sponsorowała większość infrastruktury miasta takich jak linia tramwajowa oraz metro podziemne.

RządEdytuj

Władze miasta Raccoon wybierane były poprzez wybory. W 1987r. burmistrzem miasta został Michael Warren, którym rządził przez następne jedenaście lat. Warren był odpowiedzialny za system kolejowy, miał tez swój wkład w stworzeniu systemu elektrycznego miasta. W swej kampanii uprzemysłowienia miasta, zawarł umowę z Korporacją Umbrella, która miała finansować projekt Warrena takie jak usługi komunalne, opiekę społeczną oraz powołanie stróżów prawa.

Niestety ciągłe finansowanie miasta przez korporacje sprawiło, że od 1994r. miasto było pod kontrolą Umbrelli.

HistoriaEdytuj

Początkowo była jedynie małą wioską u podnóża Górach Arklay. Na początku XX wieku, dzięki inwestycjom korporacji Umbrella zmieniła się w miasto przemysłowe.

Od 1987 pod wodzą Micheala Warrena, przekształciła się z małej górskiej społeczności w miasto przemysłowe. Jednakże modernizacji miasta towarzyszyła wzrastająca fala przestępczości. By ją powstrzymać w 1996r. Raccoon City Police Department (RPD) utworzyło jednostkę S.T.A.R.S.

Incydent w górach ArklayEdytuj

EpidemiaEdytuj

ZniszczenieEdytuj

Po epidemi, zniszczone zostało całe miasto. Wszędzie był ogień, powywalane samochody, dzięki temu nie można jak było wyjechać z Raccoon City

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki