FANDOM

Raccoon to małe przemysłowe miasteczko położone w środkowozachodniej części USA. Zostało zniszczone podczas wybuchu epidemii wirusa T w 1998r.

Położenie Edytuj

250px-RaccoonCityView2

Wschodnia panorama miasta

180px-Arklay

Góry Arklay

Dokładne położenie Raccoon nie jest znane, wiadomo jedynie, że znajduje się w środkowowschodniej części USA. Miasto leży u podnóża gór Arklay, i przepływają przez nie trzy rzeki: Marble; Circular i Aimes.

Marble to największa rzeka w Raccoon, z niej pobierana jest woda pitna dla miasta. Rzeka Circular płynie przez centralną cześć miasta i ciągnie się od wschodu po zachód. Przy jednej z rzek zbudowana została także tama.

Miasto posiada rozbudowany system kolejowy, zaprojketowany w 1969 przez Braci Kite. Tramwaje działaja głównie na terenie uptown i dzielnicy Cider. System metra posiada 6 stacji, lecz z powodu malejącej liczby pasażerów, liczba ta mogła ulec zmienie.

Raccoon było połączone linią kolejową sąsiadującym z Raccoon Stoneville, małym miastem na wschodzie.

Dzielnice Edytuj

Downtown: znajduje się na północ od ulicy Ennerdale.Znajdują się tu różne punkty takie jak Central Station, Raccoon City Hall, St. Michael's Clock Tower, Raccoon Zoo i Raccoon General Hospital.

Uptown generalnie znajduje się na południu od Ennerdale street. Znajduje się tutaj Departament Policji w Raccoon City, Szkoła średnia Raccoon High, oraz główny punkt rozrywkowy miasta Folsom street.

Cedar District: ciągnie się na wschód, wzdłuż rzeki Circular. Jest dzielnicą przemysłową, gdzie znaleźć można ośrodki takie jak Raccoon University lub oczyszczalnia ścieków.

Przedmieścia: znajdują się na północy i wschodzie miasta, otoczone gęstym lasem.

Główne ulice Edytuj

Ennerdale Street: główna droga miasta, dzieląca centrum na "uptown" i "downtown"

Central Street: lokacja głównej stacji

Raccoon Street: lokacja wieży zegarowej Św. Michała

Mission Street: lokacja szpitala Raccoon

Gospodarka Edytuj

Produkt krajowy brutto miasta Raccoon nie jest znany, gospodarka zdominowana została przez Korporację Umbrella. Jednostka policji także był sponsorowana, tworząc własna jednostkę specjalna.

Około 40% populacji miasta została zatrudniona w korporacji, prowadząc legalne biznesy(farmaceutyczne, przemysłowe), jednak tylko niewielu znało sekrety nielegalnych działalności Umbrelli w bioinżynierii.

Korporacja sponsorowała większość infrastruktury miasta takich jak linia tramwajowa oraz metro podziemne.

Rząd Edytuj

Władze miasta Raccoon wybierane były poprzez wybory. W 1987r. burmistrzem miasta został Michael Warren, którym rządził przez następne jedenaście lat. Warren był odpowiedzialny za system kolejowy, miał tez swój wkład w stworzeniu systemu elektrycznego miasta. W swej kampanii uprzemysłowienia miasta, zawarł umowę z Korporacją Umbrella, która miała finansować projekt Warrena takie jak usługi komunalne, opiekę społeczną oraz powołanie stróżów prawa.

Niestety ciągłe finansowanie miasta przez korporacje sprawiło, że od 1994r. miasto było pod kontrolą Umbrelli.

Historia Edytuj

Początkowo była jedynie małą wioską u podnóża gór Arklay. Na początku XX wieku, dzięki inwestycjom korporacji Umbrella zmieniła się w miasto przemysłowe.

Od 1987 pod wodzą Micheala Warrena, przekształciła się z małej górskiej społeczności w miasto przemysłowe. Jednakże modernizacji miasta towarzyszyła wzrastająca fala przestępczości. By ją powstrzymać w 1996r. Departament Policji w Raccoon City utworzył jednostkę Special Tactics And Rescue Service, znaną szerzej jako S.T.A.R.S.

Incydent w górach Arklay Edytuj

Epidemia Edytuj

Zniszczenie Edytuj

Po epidemii, zniszczone zostało całe miasto. Wszędzie był ogień, powywalane samochody, przez co nie można jak było wyjechać z Raccoon City.

Przypisy Edytuj

Galeria Edytuj

[[Kategoria:]]