FANDOM

Pomięta notatka jest plikiem unikalnym dla remake'u Resident Evil. Opisuje on Oswella E. Spencera (Dyrektora Generalnego Umbrella) nakazuje on Pracownikowi Laboratorium Arklay, aby ukryć obiekt dla niego.

Lokalizacja Edytuj

Obiekt ("imitacja klucza") jest ukryty w obroży dla psa, która jest umieszczony na jednej z psów dworu. Plik daje również graczowi wskazówkę, jak znaleźć tego psa - dmuchając w gwizdek na balkonie.

Transkrypcja Edytuj

Dzisiaj Sir Spencer powiedział mi, żebym ukrył coś tam, gdzie nikt nie będzie mógł tego znaleźć.

Cóż, miałem ten pomysł, pomyślałem, że jakoś może go chronić przez niebezpieczne zwierzę, jak zła krowa, która tu mieszka, nikt nie był w stanie się do niego zbliżyć.

O ile mi wiadomo, mutt zawsze wisi na balkonie na drugim piętrze po zachodniej stronie tarasu, a on powinien zacząć biegać na dźwięk psiego gwizdka.

To jest miejsce, w którym się wchodzi. Rzecz jest, myślę, że jesteś jedyną osobą, która może zbliżyć się do tego cholernego psa bez ryzyka poważnego naciągnięcia.

Oznacza to, że tylko ty możesz dostać ten kołnierzyk na niego. Obiekt Sir Spencer chce ukryć ukryty w środku.

Jesteś jedyną osobą, z którą mogę ufać. Oczywiście dostaniesz coś z tego. Pamiętaj, że niektóre rzeczy, które zawsze chciałeś zdobyć?

Cóż, w zamian za twoje usługi, po prostu będę mógł to dla ciebie. To mogłoby się dobrze dla nas obu ...

Jon Toleman

Więcej z Fandomu

Losowa wiki