FANDOM

Neptune (kod rozwoju: „FI-03”) serii B.O.W. były zmutowanymi rekinami, stworzonymi specjalnie do testowania wpływu eksperymentalnego wirusa na zwierzęta morskie. Został nazwany po rzymskim Bogu Morza, by jeszcze bardziej utożsamić żarłacza białego jako „Króla Mórz".

Historia Edytuj

Podczas wybuchu wirusa w Laboratorium Arklay matka Neptuna i jej macierz zostały przypadkowo zwolnione z ich zbiorników wodnych przez naukowca, który nagle „oszalał” i zniszczył zbiorniki, które zalały cały Aqua Ring. Rekiny te zostały później zabite, gdy całe laboratorium wodne zostało opróżnione, narażając je na działanie powietrza. Dzięki niewielkim udoskonaleniom ciała nie miały żadnej mutacji, pozwalającej im przetrwać.

Dwa Neptuny napotkano pływające w Okolicznej Rzece przylegającej do Uniwersytetu Raccoon; Dokładna informacja, skąd pochodziły, jest nieznana, chociaż te dwa zostały z pewnością zabite, gdy Raccoon City zostało zniszczone. Nie wiadomo, czy stało się to w rzece, czy może zdołały wyjść poza strefę kwarantanny.

Naukowcy z Umbrella byli rozczarowani utworzeniem Neptuna. T-Virus nieznacznie poprawił już imponującą siłę żarłaczy białych, ale wciąż były bezradne, nie mając dostępu do wody.

Pomimo tych niepowodzeń, Umbrella pozwoliła sobie na ponowny rozwój serii na początku XXI wieku, a laboratorium Caucasus miało co najmniej 3 rekiny w 2003 roku.

Biologia Edytuj

Neptun niewiele skorzystał na zakażeniu wirusem, w porównaniu do innych niezainfekowanych odpowiedników, choć przejawiał większą agresję.

Jeden z Neptunów w Aqua Ring w laboratorium Arklay znacznie zwiększył swój rozmiar, podobnie jak Yawn Adder i Web Spinner Black Tiger, zwiększenie rozmiaru wydaje się jednak rzadkim przypadkiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki