FANDOM

Murphy Seeker
RE3Murphy.png

Data urodzenia:1971 r.
Data śmierci:28 września, 1998 r.
Płeć:Mężczyzna
Grupa krwi:B
Wzrost:191 cm
Waga:82 kg
Narodowość:Amerykanin
Zawód:Piechota Morska Stanów Zjednoczonych (dawniej)

Snajper U.B.C.S.

Status:Nie żyje
Występowane:Resident Evil 3: Nemesis
Głos:Richard Clarkin
Proszę, pośpiesz się... Zanim stracę świadomość... Zanim będzie za późno... Zabij mnie!

—Murphy do Carlosa przed śmiercią

Murphy Seeker był młodym najemnikiem w Oddziale Przeciwdziałania Zagrożeniom Biologicznym na pozycji snajpera w plutonie Alfa. Jego bliskim przyjacielem był Carlos Oliveira.

BiografiaEdytuj

Dawniej żołnierz piechoty morskiej, Murphy był świetnym, lecz zamkniętym w sobie snajperem. Krótko po zakończeniu służby i powrocie do domu, jego bracia zostali zamordowani przez uliczny gang. Młody piechur, wykorzystując swoje umiejętności nabyte jako żołnierz Marine, w akcie zemsty zastrzelił dwudziestu członków gangu za pomocą strzelby myśliwskiej, zanim został aresztowany i osądzony za swój czyn. Po otrzymaniu statusu bohatera, dzięki swoim niezwykłym zdolnościom snajperskim, korporacja Umbrella zaproponowała Murphy'emu pracę w Oddziale Przeciwdziałania Zagrożeniom Biologicznym, w zamian za ułaskawienie.

Incydent w Raccoon CityEdytuj

Razem ze 120 najemnikami został wysłany do Raccoon City w sam środek rozprzestrzeniającej się w szybkim tempie zarazy. Murphy, tak jak wielu innych najemników został jednak ranny w wyniku starć z zombie i innymi kreaturami, a w wyniku tego zainfekowany wirusem T. Carlos spotyka Murphy'ego w biurze sprzedaży, poważnie rannego i przemieniającego się w zombie. Wiedział on, że nie ma już dla niego ratunku i zaczął błagać Carlosa, aby ten skrócił jego cierpienia. Po niedługiej namowie Carlos pociąga za spust, zabijając Murphy'ego. Ewentualnie, w zależności od wyboru gracza, Murphy zostanie zastrzelony z zimną krwią przez Nikolaia, pomimo jego błagań o darowanie mu życia.

CiekawostkiEdytuj

  • We wczesnej wersji, miał wystąpić dialog pomiędzy Carlosem a Murphy'm, który wyjaśnił, że zaraził się wirusem poprzez wypicie skażonej wody. Skażona woda była jednym z czynników wybuchy zarazy w Raccoon City, gdyż szczury zainfekowały wodę wirusem. Skrypt ten został jednak usunięty.
  • W zależności od tego, kto zabił Murphy'ego, Carlos będzie miał inne linie dialogowe po naprawieniu tramwaju. Jeżeli to Carlos zabije najemnika, to będzie on dalej w szoku po tym, co się stało. Natomiast jeżeli zabójcą będzie Nikolai, to Carlos da Jill granaty zapalające do granatnika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki