FANDOM

Mikhail Victor
250px-MikhailV.jpg

Data urodzenia:1953
Data śmierci:28 września, 1998 r.
Płeć:Mężczyzna
Grupa krwi:A
Wzrost:173 cm
Waga:98 kg
Narodowość:Rosjanin
Zawód:Kapitan Armii Radzieckiej (dawniej)

Dowódca terrorystycznej organizacji (dawniej) Kapitan U.B.C.S.

Status:Nie żyje
Występowane:Resident Evil 3: Nemesis
Głos:Ben Campbell

Przegrałeś...

—Ostatnie słowa Mikhaila skierowane do Nemesisa

Kapitan Mikhail Victor był członkiem Oddziału Przeciwdziałania Zagrożeniom Biologicznym. Dowodził plutonem Delta, w którym służyli także Carlos Oliveira i Nikolai Zinoviev.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Urodzony w Leningradzie, Mikhail wstąpił do sowieckiej armii, gdzie po długim czasie uzyskał rangę Kapitana. Upadek Związku Radzieckiego zmusił go jednak do opuszczenia armii. Później Mikhail dołączył do organizacji terrorystycznej, kierowanej przez jego żonę, gdzie dowodził organizacją w różnych akcjach terrorystycznych, wymierzonych w nowy ustrój Federacji Rosyjskiej. Wkrótce został jednak aresztowany przez siły rządowe. Korporacja Umbrella podpatrzyła jego świetne umiejętności przywódcze i przeszłość wojskową. Zaproponowała jemu i jego ludziom ułaskawienie, w zamian za pracę w ich paramilitarnej jednostce. Mikhail, tak jak były pułkownik Armii Czerwonej, Sergei Vladimir mógł zachować swój stopień wojskowy w szeregach U.B.C.S.

Incydent w Raccoon CityEdytuj

W trakcie wybuchy zarazy w Raccoon City, Kapitan Mikhail został wysłany do miasta, razem z plutonem Delta, nad którym przejął dowodzenie. Pomimo wyższego stopnia wojskowego niż Nikolai, Mikhail nie wiedział o prawdziwych zamiarach Umbrelli i myślał, tak samo jak Carlos, że celem misji jest ewakuacja ludności cywilnej. W ciągu kilku dni, najemnicy ponieśli poważne straty w ludziach, gdyż nie radzili sobie z narastającą falą zombie i innych potworów. Kapitan Mikhail, razem z Carlosem i Nikolaiem zostali jedynymi żywymi członkami plutonu Delta i schronili się w tramwaju. Niestety Mikhail w potyczce z nieumarłymi został ranny, dlatego musiał on pozostać na miejscu, w czasie gdy pozostała dwójka szukała sposobu na ucieczkę. Jill Valentine spotyka go w tramwaju. Pomimo odniesionych ran nie stracił on ducha walki, czego dowodem jest odparcie hordy zombie, atakującej tramwaj, w którym się znajdował. Jill karci kapitana, za narażanie swojego zdrowia. Ten odpowiada jej, że U.B.C.S. nie jest winne wybuchowi zarazy i że kiedy jego ludzie nie żyją, on nie będzie siedział bezczynnie w tramwaju.

ŚmierćEdytuj

Po naprawieniu przez Jill i Carlosa tramwaju, cała trójka udaje się nim do Wieży Zegarowej św. Michała, w celu wezwania śmigłowca ratunkowego. W trakcie drogi tramwaj zostaje jednak zaatakowany przez Nemesisa. Mikhail każe uciekać Jill do następnego wagonu, wówczas gdy on podejmie walkę z potworem. Otwiera w jego kierunku ogień ze swojego karabinu M4A1, jednak po chwili kończy mu się amunicja. Zostaje on brutalnie zaatakowany przez Nemesisa. Przed śmiercią z ręki potwora, wyciąga i odbezpiecza granat, poświęcając się aby zabić Nemesisa i uratować Jill i Carlosa. Pomimo jego poświęcenia, Nemesis przeżył eksplozję, która tylko wyrzuciła go z tramwaju.

RozgrywkaEdytuj

Mikhail jest jedną z dostępnych postaci w minigrze The Mercenaries - Operation: Mad Jackal. Gra Mikhailem jest stosunkowo łatwa, za sprawą jego ciężkiego wyposażenia:

CiekawostkiEdytuj

  • Początkowo Mikhail i Nikolai mieli być braćmi, a Mikhail miał być starszym i bardziej doświadczonym z tej dwójki.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki