FANDOM

Marvin Branagh
Marvin1
Płeć:Mężczyzna
Narodowość:Afro-Amerykanin
Zawód:Funkcjonariusz Policji w Raccoon City
Status:Nie żyje
Występowane:Resident Evil 2

Resident Evil: The Darkside Chronicles
Resident Evil: Outbreak: File 2

Głos:Lex Lang (TDC)

Beau Billingslea (Outbreak 2)

Marvin Branagh był funkcjonariuszem policji, pracującym w Departamencie Policji w Raccoon City.

BiografiaEdytuj

W trakcie incydentu w Raccoon City Marvin, razem z kilkoma innymi policjantami schronił się na posterunku policji, w nadziei na bezpieczeństwo przed hordami nieumarłych. Niestety zombie dostały się na komisariat, w którym nie było już bezpiecznie. Dlatego też Marvin, wraz z pozostałymi towarzyszami obmyślił plan ucieczki przez wąski szyb wentylacyjny, ulokowany w głównym holu. Był on niewielkich rozmiarów, więc na ochotnika do przejścia zgłosiła się najmniejsza policjantka Rita. Wydostała się ona na zewnątrz i spotkała kolegę z policji, Harry'ego i znaleźli ciężarówkę policyjną. Powiadomiła ona Marvina o tym, że pomoc jest już w drodze.

Po przybyciu ratunku Marvin zostaje jednak w tyle, gdyż wcześniej został ugryziony przez zombie. Wie, że nie ma już dla niego ratunku, dlatego pozostali ocaleni uciekają z komisariatu, zostawiając Marvina. Udaje mu się wybić wszystkich nieumarłych w holu, po czym schronił się on w pokoju zabaw. Po jakimś czasie, nieprzytomnego odnajduje go Jill Valentine, szukając swojego wyposażenia na posterunku. Zostawiła go jednak, gdyż uznała, że nie ma już dla niego ratunku.

Marvin pozostał nieprzytomny, aż do przybycia na komisariat Claire Redfield. Przez ten czas Marvin zdążył odzyskać przytomność i stał się jedynym ocalałym policjantem w budynku, nie licząc szefa policji, Briana Ironsa i nieznanego z imienia policjanta, który zginął chwilę później na dachu komisariatu. Marvin informuje Claire o zamieszaniu jej brata Chrisa i innych członków S.T.A.R.S. w Incydent w posiadłości Spencera, a także, że po ich powrocie nikt, wliczając jego samego nie uwierzył im w to, co przeżyli. Każe także Claire zapomnieć o nim i odnaleźć innych ocalałych. Przekazuje jej również kartę, dzięki której odblokuje drzwi w holu głównym. Po tych słowach kazał jej odejść, celując w nią z pistoletu. Claire zgodziła się, jednak obiecała że wróci po niego. Po wyjściu z pokoju, Marvin blokuje drzwi, wiedząc, że wkrótce przemieni się w zombie.

Jakiś czas później Claire odnajduje inną drogę do pomieszczenia, w którym rezyduje Marvin. Okazało się, że Marvin poddał się infekcji i przemienił w zombie. Zostaje on ostatecznie przez nią zabity.

CiekawostkiEdytuj

  • We wczesnej wersji gry Marvin miał pełnić ważniejszą rolę, niż w obecnej wersji gry. Miał on pełnić funkcję pomocnika dla Leona i miał być postrzelony w nogę. W finalnej wersji gry postrzelony zostaje sam Leon.
  • W Resident Evil: The Darkside Chronicles Marvin pełni taką samą rolę, jak w oryginalnej grze. Bohaterowie znajdują go jednak w holu głównym i przemienia się w zombie znacznie szybciej.
  • Marvin jako zombie zdaje się mieć cechy podobne, do zombie Foresta. Jest szybszy od innych zombie, mimo to nadal uśmierci go jeden celny strzał z shotguna w głowę.
  • Marvin jest także postacią do odblokowania w grze Resident Evil: Outbreak: File 2. Posiada cechy i umiejętności Marka Wilkinsa.
  • Jest jedną z postaci, które ratujemy w mini grze The Mercenaries - Operation: Mad Jackal w Resident Evil 3: Nemesis. Pojawia się on w podstacji energetycznej, otoczony przez gołe zombie. Po wejściu do podstacji wypowiada kwestię "GO AWAY!". Po uratowaniu go upuści przedmiot, zależny od wybranej postaci. Carlos Oliveira i Nikolai Zinoviev otrzymają 60 pocisków do pistoletu, a Mikhail Victor otrzyma Sprej leczniczy. Zostanie on znaleziony martwy, jeśli dojdziemy do podstacji w czasie dłuższym niż 6 minut.
  • Możliwe, że Marvin był sierżantem, gdyż miał on być przełożonym Leona i był on odpowiedzialny za szkolenie nowych rekrutów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki