FANDOM

Luis Sera był badaczem Osmunda Saddlera, który zbuntował się przeciwko liderowi kulturowemu, pomagając Leonowi Kennedy'emu w zniszczeniu Los Iluminados. Luis został zabity przez swojego byłego mistrza, gdy próbował ukraść próbkę.

Biografia Edytuj

Młodość Edytuj

Luis był rodowitym hiszpańskim mieszkańcem, który wyjechał, aby kontynuować karierę. On i jego dziadek używali tajnych przejść wokół wsi.

Kiedy Luis wrócił, znalazł wioskę pod wpływem Osmunda Saddlera. Z plagami wydobywanymi z kopalni, Luis został zatrudniony jako badacz do eksperymentowania nad stworzeniami i ich gospodarzami (przykłady ulepszeń obejmują Dominant Species Plaga, a przykładem gospodarzem jest Novistador).

Los Iluminados Edytuj

Kiedy rozczarował się Saddlerem, a także badaniami, nad którymi pracował, Sera postanowił zdradzić Saddlera i uciec razem z próbką Plagi dla The 3rd Organization, a Ada Wong (wysłana tam przez Alberta Weskera) była jego łącznikiem. Ostatecznie Saddler dogonił go i nakazał swoim zwolennikom związać go i zamknąć w szafie, do czasu egzekucji. Jednak Leon S. Kennedy znalazł Serę w szafie i uwolnił. Sera później pomagł Leonowi i Ashley Graham walczyć z tłumem Ganado.

Po opuszczeniu ich Sera skontaktowała się z Adą, mówiąc jej, że przyniesie próbkę tylko „jeśli pozbędzie się starego i jego religijnych przyjaciół". Pobierając próbkę, wziął także szczepionkę dla Leona i Ashley, którzy zostali zarażeni przez Plagę.

Śmierć Edytuj

Niestety, Saddler w końcu dotarł do Sery i przebił go przez klatkę piersiową ogonem. Zanim umarł, Sera dał Leonowi pigułki, aby powstrzymać rozwój Plagi w jego ciele, a także zostawił wszystkie swoje notatki naukowe rozproszone po całym zamku i wyspie.

Te notatki dostarczyły Leonowi użytecznych informacji na temat zachowania Las Plagas i jak zniszczyć wiele stworzeń, które nękały otaczający obszar. Maszyna do usuwania plagi, którą Leon i Ashley wykorzystał później, została wynaleziona przez Luisa, który stworzył ją, aby usunąć jajko Plagi, zanim wykluło się w jego ciele.

Mimo, że Sera nie dożył aby tego zobaczyć, Leon i Ada zdołali powstrzymać lorda Saddlera od przejęcia świata i zniszczyli przy tym jego kult.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas rozmowy z Leonem, Luis stwierdził, że widział próbkę T-Virusa w laboratorium policji w Madrycie. Mówił też, że kiedyś pracował dla madryckiej policji.
  • W "Separate Ways" Ada przyznaje w swoim raporcie, że spodobał jej się Luis ze względu na ich historię dzielącą ten sam "entuzjazm".
  • Luis był palaczem, prosił Leona i Adę o papierosa, kiedy pierwszy raz się z nimi spotkał.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki