FANDOM

Lisa Trevor była ludzkim obiektem doświadczalnym, która w wieku czternastu lat, została zmuszona do poddania się szeregowi haniebnych i nielegalnych eksperymentów biologicznych prowadzonych przez organizację Umbrella Corporation. Skutki uboczne eksperymentów zmutowały Lisę w potworną abominację.

Biografia Edytuj

Porwanie Edytuj

Lisa była córką Georga i Jessiki Trevor, urodziła się około roku 1953. Kilka lat po urodzeniu Oswell E. Spencer wynajął George'a do zaprojektowania specjalnej posiadłości dla niego wysoko w zacisznych Górach Arklay, gdzie znajdowałoby się także tajne podziemne laboratorium. Spencer, obawiając się, że kiedyś George wyjawi jego sekret, zaplanował los dla niego i jego rodziny.

Spencer zaprosił Trevorów do rezydencji, George był oczekiwany i zmuszony przybyć kilka dni po przybyciu żony i córki. W tym czasie Lisa i Jessica zostały zatrzymane przez mężczyzn Spencera i wciągnięte do laboratorium pod ziemią, gdzie miały być poddane eksperymentom z wirusem Progenitor.

Kiedy George wreszcie przybył, został poinformowany przez Spencera, że jego rodzina wyjechała wcześniej, aby chorego krewnego. Po znalezieniu właściwej okazji Spencer upewnił się, że George również został zatrzymany, jednak udało mu się uciec. Choć nigdy nie znalazł swojej rodziny, szybko zdał sobie sprawę, że znajdują się gdzieś w posiadłości.

10 listopada 1967 r.; Jakiś czas przed śmiercią George'a z głodu, Lisa była poddawana na oddziaływanie wirusa Progenitor „typu-B”, podczas gdy matka była podawana „typowi-A". Ciała Lisy nie od razu zaczęły wykazywać oznaki mutacji, a jej ciało pochłonęło wirusa. Z biegiem czasu, pod obserwacją, zarówno sytuacja psychiczna, jak i psychiczna Lisa uległy groteskowym zmianom.

Jessica przygotowywała się do ucieczki i wysłała list do Lisy, informując ją o tym. Obie miały udawać, że są nieprzytomne, podczas podawania leków. Jessica wiedziała, że będzie to właściwy moment, aby uciec. Jednak list nigdy nie dotarł do niej na czas.

Umbrella zabiła Jessicę wkrótce po tym, jak została podana wirusowi, ponieważ nie wykazała reakcji na niego. Aby uspokoić Lisę, która została oddzielona od matki podczas uwięzienia, Umbrella wysłała ją do personelu, który został przebrany za rodziców Lisy, aby zapewnić jej poczucie bezpieczeństwa. Jednak Lisa była w stanie rozpoznać ich jako oszustów i gwałtownie ich zabić. Umbrella powtórzyła próby podporządkowania sobie Lisy, ale wszystkie próby nie powiodły się, kiedy wyrwała ich twarze i przywiązała je do własnego ciała w celu zachowania bezpieczeństwa. Coraz bardziej psychicznie niestabilna i samotna Lisa zmarła w obsesji znalezienia prawdziwej matki, aby mogła „oddać jej twarz". Lisa znalazła sekretny grobowiec matki, zbudowany pod Posiadłością Spencera. Choć była w stanie rozpoznać zapach matki, nie mogła otworzyć kamiennej trumny i „zjednoczyć się z nią".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki