FANDOM

Kenneth J. Sullivan
Kenneth2

Data urodzenia:1953
Płeć:Mężczyzna
Grupa krwi:0
Wzrost:188
Waga:96,8
Zawód:S.T.A.R.S. Drużyna Alpha, Chemik/Zwiadowca
Status:Nie żyje
Występowane:Resident Evil Zero

Resident Evil

Kenneth J. Sullivan był zwiadowcą w jednostce S.T.A.R.S., służył w oddziale Bravo. Przeprowadzał rekonesans i zabezpieczał teren. Kenneth posiadał także dużą wiedzę na temat chemii, co dobrze wykorzystywał w pracy. Oprócz roli, jaką pełnił w S.T.A.R.S. "dobrze wychowany" Kenneth spędzał wolny czas malując obrazy, będąc przy tym czymś w rodzaju fachowca.

BiografiaEdytuj

Najstarszy członek oddziału S.T.A.R.S., Kenneth został zwerbowany do oddziału, ze względu na swoje chemiczne umiejętności. Jego doświadczenie przed lipcem 1998 roku były wystarczające, aby mógł rywalizować nawet z samym kapitanem Enrico Marinim. 23 lipca, 1998 roku drużyna Bravo została wysłana w góry Arklay w celu zbadania makabrycznych i kanibalistycznych morderstw na przestrzeni kilku tygodni. Helikopter, którym lecieli miał awarię silnika i zostali zmuszeni do lądowania awaryjnego. Doświadczonym pilotom Kevinowi i Edwardowi udaje się posadzić maszynę na ziemi, bez uszczerbku na zdrowiu innych. Po otrzymaniu rozkazu przeszukania terenu, znaleźli ciężarówkę wojskową i dokument potwierdzający, że przewożono nią zbiegłego więźnia. Enrico zarządził jego poszukiwania. Drużyna dociera do opuszczonej rezydencji, gdzie w końcu cały oddział został rozbity. Forest Speyer został zadziobany na śmierć przez kruki, Edward Dewey oddzielił się od reszty przed dotarciem do rezydencji i został zagryziony przez dwa Cerberusy, Rebecca Chambers także oddzieliła się od swojego oddziału i odnalazła opuszczony pociąg z poszukiwanym więźniem, Enrico Marini zniknął z posiadłości, badając laboratoria i podziemne jaskinie, a Richard Aiken został zaatakowany przez Yawna.

ŚmierćEdytuj

Po przybyciu oddziału Alpha do rezydencji 24 lipca 1998 roku, Kenneth został zaatakowany i ugryziony przez zombie w jadalni. Uciekł do korytarza obok, gdzie zaczął strzelać w nieumarłego, co zaalarmowało oddział Alpha w holu. Zombie chwyciło Kennetha i zaczęło gryźć jego szyję. Kiedy Jill Valentine przybywa do pomieszczenia, wydaje ostatnie tchnienie i z powodu krwawienia z szyi umiera krótko po tym.

CiekawostkiEdytuj

  • W oryginalnej wersji Resident Evil z roku 1996, głowa Kennetha została odgryziona, natomiast w Resident Evil REmake szyja jest tylko nadgryziona.
  • Przedmiot znajdowany przy ciele Kennetha różni się w Resident Evil REmake. W oryginalne znajdujemy przy nim magazynek do pistoletu. Natomiast w REmake znajdziemy tasmę z nagraniem ukazującym okoliczności jego śmierci, którą będziemy mogli później odtworzyć.
  • Kenneth jest także grywalną postacią w Resident Evil: Deadly Silence. Po wybraniu wypowiada kwestię "I'm ready for this!".
  • Kiedy Huntery opanują posiadłość, kilka ciał porozrzucanych w budynku znika, w tym także zwłoki Kennetha, Foresta i Richarda. Działo się tak tylko w oryginalnej wersji gry.
  • Taśma znaleziona przy ciele Kennetha ukazuje, że oddał on w stronę zombie pięć strzałów. Jednak na początku gry słychać tylko jeden wystrzał.
  • W Resident Evil: The Umbrella Conspiracy Jill i Barry znajdują zwłoki Kennetha w jadalni. Ma on odgryzioną rękę, co ukazuje, że znaleziona przez Josepha na zewnątrz ręka nie należała do Edwarda tak jak w oryginale. Jego postać została w tym tytule całkowicie pominięta.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki