FANDOM

OsobowośćEdytuj

Na temat jej osobowości można znaleźć wiele dokumentów, w tym akta postaci z Resident Evil 5 ukazujące Jill jako osobę opanowaną nawet podczas ekstremalnych sytuacji. W Resident Evil Remake dzięki szybkiemu myśleniu utrzymywała przy życiu siebie i grupę.

W Resident Evil 3 ukazana jest, jako osoba pogodna, lecz zdeterminowana. Posiadała wielkie poczucie sprawiedliwości, gdy należała do S.T.A.R.S., oraz jednostki anty bio terrorystycznej B.S.A.A., której była współzałożycielką. Walczyła o pokój na świecie i ochronę niewinnych.

Jill jest lojalną partnerką oraz przyjacielem Chrisa Redfielda. Widać to było, gdy zaangażowała się w sprawę II Veltro, podczas poszukiwania zaginionego Chrisa. Podczas ataku na wille Spencera udowodniła, że jest gotowa, oddać życie w obronie Chrisa by powstrzymania znienawidzonego wroga Alberta Weskera.

WyglądEdytuj

337px-Shinkiro Jill Valentine.jpg

Strój S.T.A.R.S.

Na przestrzeni serii wygląd Jill Valentine doczekał się pary drobnych zmian. W ubiorze Jill nadal dominują różne odcienie koloru niebieskiego. W oryginalnym Resident Evil miała długie włosy, lecz schowane w berecie. W Resident Evil Remake, Resident Evil 3: Nemesis oraz Umbrella Chronicles miała fryzurę typu bob. Resident Evil 5 przedstawia Jill jako blondynkę co było rezultatem eksperymentów, którym zostało poddane jej ciało. Ukazana jest najczęściej z długimi włosami związanymi w kucyk podobnym do tego, który miała Claire Redfield. W Resident Evil: Revalations, prequelu Resident Evil 5 ponownie jest brunetką, lecz nadal z kucykiem. Standardowym i najbardziej znanym ubraniem Jill jest para niebieskich spodni szturmowych z jasną dostosowaną do kształtu niebieską koszulką z ochronnymi naramiennikami a wszystko dopełnione niebieskim beretem na głowie.

Untitled-11-1.jpg

Strój B.S.A.A.

W Resident Evil: Director’s Cut, nosi bluzę z logiem S.T.A.R.S. oraz spodnie jeans. Było to jej zwykłe ubranie w rozgrywce Arranged Mode. W wersji na Sege Saturn Jill jest ukazana w alternatywnym kostiumie od jej munduru S.T.A.R.S.

W Resident Evil 3: Nemesis, nosi niebieski tube top, czarną mini spodniczkę i biały sweter zawiązany na jej biodrach. Jest to równie znane ubranie Jill, które także było noszone przez Sienne Guillory w filmie Resident Evil: Apocalypse. Posiadała pięć alternatywnych kostiumów (osiem w późniejszej wersji) włączając oryginalny mundur S.T.A.R.S., policyjną mini spódniczkę, kombinezon motocyklisty, oraz obranie disco. W Resident Evil remake udostępniony zostało jej ubranie z Resident Evil 3: Nemesis oraz nowe militarne ubranie.

W Resident Evil: Deadly Silence, Jill nosi swoje oryginalne ubranie, oraz mundur policyjny w rozgrywce Rebirth Mode.

W Resident Evil: Umbrella Chronicles. Jill nosi purpurowo niebieską kamizelkę wraz z białymi jeansami oraz butami śniegowymi. Ubranie zimowe nosiła podczas misji w Rosji.
180px-Jillscarred.jpg

Jill po usunięciu urządzenia z klatki piersowej.

W Resident Evil: Revalations, na początku gry Jill nosi niebieską bluzę oraz szare spodnie, poczym zmienia je na nibiesko czarną piankę B.S.A.A., wraz z czarnymi butami do nurkowania (misja na statku Quenn Zenobia). W Resident Evil 5, Jill nosi sportowe ubranie B.S.A.A. (misja w willi Spencera). Te ubranie jest podobne do jej munduru S.T.A.R.S. tyle, że beret zastąpiła czapką. Po schwytaniu przez Weskera, zostaje ubrana w obcisłą czarno niebieską skórę. Jej przebraniem ukrywającym kombinezon bojowy w Kijuju jest długi płaszcz oraz przypominająca dziób maska. Ze względy na przeprowadzanych na jej ciele eksperymentach w jej wyglądzie nastąpiło parę zmian. Czas spędzony w cryostazie spowodował anomalie pigmentacji w jej włosach i skórze. Jill z brunetki stała się blondynką. Urządzenie przymocowane na jej klatce piersiowej prało jej mózg, zmieniając w posłusznego Weskerowi i Excelli super żołnierza. Po jego usunięciu na środku klatki piersiowej została tylko blizna (nieukazana w Mercenaries).

CiekawostkiEdytuj

Ciekawostki FilmoweEdytuj

  • Natasha Henstrige dostała propozycję zagrania Jill Valentine, lecz nie mogła jej przyjąć ze względu na pracę nad innym filmem.
  • Jill w scenie końcowej „Afterlife” jest ukazana w taki sam sposób jak w Resident Evil 5.
  • Sienna Guillory uważnie przyglądała się ruchom swej bohaterki w grze Resident Evil 3: Nemesis tak aby jak najlepiej ją odzwierciedlić w filmie.

Ciekawostki z gryEdytuj

  • W grze na PS2 „Under The Skin” na poziomie Raccoon City, Jill jest ukazana w swym stroju z Resident Evil 3: Nemesis.
  • Model Jill z 2002r. ukazany w Resident Evil: Remake na GameCuba był bazowany na aktorce Juli Voth. Voth miała, 16 gdy jej twarz została użyta dla Jill.
  • Jill Valentine to pierwsza postać serii, która używała wulgarnego słownictwa typu „Shit” za każdym razem, kiedy jej radio przestawało działać.
  • Jill to jedyny boss w całej serii, którego zabicie uznane jest za porażkę.
  • W Resident Evil 2, możliwe jest przeszukanie biurka Jill w pokoju S.T.A.R.S. na komisariacie R.P.D. Na jej biurku znaleźć można zdjęcie, na którym jest z jakimś mężczyzna, prawdopodobnie ze swoim chłopakiem. Nic więcej nie jest powiedziane na temat mężczyzny. W Resident Evil 3: Nemesis gdy zabiera wytrych ze swego biurka nie zwraca na nie uwagi.
  • Jill w każdej grze ubrana jest na niebiesko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki