FANDOM

Jessica Trevor była żoną nowojorskiego architekta George'a Trevora i matką Lisy.

Biografia Edytuj

W 1967 r. Zakończono budowę Posiadłości Spencera. Z tej okazji, George; Jessica i Lisa zostali osobiście zaproszeni przez Oswella E. Spencera - przyszłego współzałożyciela firmy Umbrella - do swojej nowej posiadłości, aby wspólnie świętować. George nie mógł przyjechać ze względu na napięty harmonogram, więc Jessica i Lisa przyjechały same na własną rękę. Po przybyciu do posiadłości zostały natychmiast zabrane przez pracowników Spencera i ukryte w podziemiach budynku. Aby utrzymać George'a w niewiedzy,został poinformowany, że czekając na jego przybycie, obie wyjechały w pośpiechu, aby odwiedzić ciotkę w szpitalu. Obie kobiety były wykorzystywane jako króliki doświadczalne na niedawno odkrytych wirusach progenitorowych, a Jessica była używana do testowania wirusa "typu A". Obawiając się, że najgorsze jeszcze nie nadeszło, Jessica napisała plan ucieczki swojej córce w nadziei, że uciekną, zanim będzie za późno. Niestety, zanim notatka dotarła do Lisy, Jessica została zabita przez Umbrella i usunięta. Na jej miejscu podstwiono oszusta, żeby zadowolić Lisę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki