FANDOM

Hunter α (kod rozwoju: „MA-121”) można uznać za pierwszy w pełni funkcjonalny i dostępny na rynku odbudowany od podstaw B.O.W. produkowany przez Umbrella. Został stworzony przez wstrzyknięcie gadziego DNA do ludzkiego zarodka i podawanie t-Virus jako środka wiążącego. [MA-121α] przeszedł intensywne badania i rozwój w podziemnym laboratorium w Raccoon City.

Historia Edytuj

Pierwszy model alfa został opracowany przez Alberta Weskera i Williama Birkina w Arklay Laboratory, które mieściło się pod posiadłością Spencera. Pomimo pozytywnych wyników modelu alfa, Umbrella kontynuowała badania w różnych wersjach Huntera, co doprowadziło do powstania kilku jego wariantów.

Biologia Edytuj

Huntery miały ograniczoną zdolność do przestrzegania rozkazów, choć utrzymywały rozsądny poziom intelektu.

Choć Hunter IISweeper bardzo przypominają standardowy model α, różnią się one w pewien sposób. Tam, gdzie model α wydaje się mieć irysy w oczach, modele Hunter II i Sweeper mają świecące oczy i nieco bardziej muskularne ciała niż ich modele α.

W oryginalnym Resident Evil Huntery są bardzo szybkie, mogą biegać w kręgach wokół ofiary, jeśli znajdują się w niewielkiej odległości. Z biegiem lat spowolnili je, a huntery z RE Revelations były najwolniejsze. Jednak nadal są denerwująco szybkie i skaczą dookoła, aby uniknąć pocisków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki