FANDOM

George Trevor był architektem, który zaprojektował i nadzorował budowę niesławnej posiadłości Spencera w samym środku lasu otaczającego Góry Arklay oraz bazę Antarktyki. Projekt luksusowego liniowca Queen Zenobia (a także rozszerzenia jej identycznych bliźniaczych statków, Queen Semiramis i Queen Dido) opierały się na projektach, które Trevor stworzył przed swoim zniknięciem. Jest także mężem Jessiki Trevor i ojcem Lisy Trevor.

Biografia Edytuj

George Trevor był początkowo wybitnym architektem z Nowego Jorku, znanym ze swojej pomysłowości i inteligencji. Jednym z jego znaków rozpoznawczych były jego tajne pomieszczenia oraz panele, które służyły jako urządzenia ochronne lub odstraszające np. pułapki na muchy.

Przyciągnął on uwagę arystokrata Oswella E. Spencera, który w 1962 r. zlecił mu wybudowanie prywatnej rezydencji w lesie w Górach Arklayy, opartej na jego europejskim domu, oferując mu nieograniczone dofinansowanie, dzięki czemu mógł swobodnie popisać się swoją wyobraźnią — budując dwór, który byłby zarazem piękny, jak i tajemniczy. George, zaintrygowany tym pomysłem, zaprojektował wiele pułapek i tajemniczych zagadek, po czym ostatecznie został zaproszony do posiadłości po zakończeniu budowy. Mając dużo pracy, wysłał żonę Jessicę i córkę Lisę, aby tam się zatrzymały przed jego przybyciem - sam przybył, według Spencera, 10 listopada.