FANDOM

George Trevor był nieszczęsnym architektem, który zaprojektował i nadzorował budowę niesławnej posiadłości Spencera w samym środku lasu otaczającego Góry Arklay oraz bazę Antarktyki. Projekt luksusowego liniowca Queen Zenobia (a także rozszerzenia jej identycznych bliźniaczych statków, Queen Semiramis i Queen Dido) opierały się na projektach, które Trevor stworzył przed swoim zniknięciem. Jest także mężem Jessiki Trevor i ojcem Lisy Trevor.

Biografia Edytuj

Budowa Posiadłości Edytuj

George Trevor był początkowo wybitnym architektem z Nowego Jorku, znanym ze swojej pomysłowości i inteligencji. Jednym z jego znaków rozpoznawczych były jego tajne pomieszczenia oraz panele, które służyły jako ochronne lub odstraszające urządzenia, jak również pułapek na muchy. Przyciągnął on uwagę arystokrata Oswella E. Spencera, który w 1962 r. zlecił mu wybudowanie prywatnej rezydencji w Górach Arklay w lesie w Raccoon City, opartej na jego europejskim domu, oferując mu nieograniczone dofinansowanie, dzięki czemu mógł swobodnie popisać się swoją wyobraźnią — budując dwór, który byłby zarazem piękny, jak i tajemniczy. George, zaintrygowany tym pomysłem, zaprojektował wiele pułapek i tajemniczych zagadek, po czym ostatecznie został zaproszony do posiadłości po zakończeniu budowy. Mając dużo pracy, wysłał żonę Jessicę i córkę Lisę, aby tam się zatrzymały, przed jego przybyciem; Sam przybył 10 listopada, według Spencera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki