FANDOM

Forest Speyer
250px-164969_62839.jpg

Data urodzenia:1969
Płeć:Mężczyzna
Grupa krwi:A
Wzrost:183
Waga:71,1
Zawód:S.T.A.R.S. Drużyna Bravo, "Omni Man"
Status:Nie żyje
Występowane:Resident Evil Zero

Resident Evil

Forest Speyer był członkiem Special Tactics and Rescue Service, oddziału podlegającemu Departamentowi Policji w Raccoon City. Służył w oddziale Bravo jako strzelec wyborowy, podobnie jak jego najlepszy kolega z oddziału Alpha, Chris Redfield. Obydwaj rywalizowali ze sobą na strzelnicy, gdzie Chris zwykle zwyciężał. Podobnie jak on i Jill Valentine posiadał wojskowe doświadczenie.

BioografiaEdytuj

23 lipca, 1998 roku drużyna Bravo została wysłana na teren gór Arklay, aby wyjaśnić serię brutalnych i kanibalistycznych morderstw w okresie kilku tygodni. Ich helikopter w wyniku awarii musiał lądować w gęstym lesie. Pilot R.P.D., Kevin Dooley został w helikopterze, zaś reszta oddziału ruszyła przeszukać teren. W czasie gdy Rebecca Chambers i Edward Dewey przeczesywali lasy Raccoon, reszta oddziału Bravo, w tym Forest znaleźli opuszczoną posiadłość. Drużyna rozdzieliła się, aby przeszukać rezydencję i zdać raport. Kevin i Edward już nie żyli, Enrico Marini badał podziemne jaskinie, Kenneth sprawdzał zachodnią część rezydencji, Rebecca i Richard Aiken przeszukiwali dormitoria, a Forest pilnował wschodnią część posiadłości. Kiedy sprawdzał wschodni balkon na drugim piętrze, Forest został zaatakowany i zadziobany na śmierć przez zainfekowane kruki. Po jakimś czasie przemienił się w zombie i zaatakował swoich pozostałych przy życiu towarzyszy, którzy skrócili jego cierpienia.

CiekawostkiEdytuj

  • W Resident Evil: Deadly Silence, zombie Foresta jest jednym z bossów w minigrze "Masters of Knifing".
  • W tej samej grze jest możliwość zagrania jego postacią w trybie multiplayer. Wypowiada on wtedy pierwszą i jedyną kwestię w całej serii Resident Evil: "Let's light this candle!".
  • W Resident Evil REmake, w dodatkowym trybie gry zatytułowanym "One Deadly Zombie" pojawia się zombie Foresta, odgrywający rolę zabójczego zombie. Jest on obwieszony granatami i pojawia się w przeróżnych lokacjach w posiadłości. Strzał w niego powoduje eksplozję i śmierć bohatera, niezależnie od odległości.
  • Prawdopodobnie Forest przemienił się w odmianę zombie zwaną Hyper Zombie z powodu swojej kondycji fizycznej.
  • Forest nie był oskryptowany, aby powrócić do życia jako zombie w oryginalnym wydaniu gry z 1996 roku.
  • W Resident Evil REmake jest on jedynym zombie, na którego nie można użyć narzędzia do samoobrony, gdy nas złapie.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki