FANDOM

Enrico Marini
250px-Resident_Evil_-_Enrico_Marini.jpg

Data urodzenia:1957
Płeć:Mężczyzna
Grupa krwi:0
Wzrost:190
Waga:83
Zawód:S.T.A.R.S. Drużyna Bravo: Dowódca
Status:Nie żyje
Występowane:Resident Evil

Resident Evil 0

Głos:Daniel Hagen

Enrico Marini był dowódcą drużyny Bravo jednostki S.T.A.R.S. Zaraz po Weskerze jest najwyższym rangą członkiem w S.T.A.R.S. Był kompetentnym i zdolnym dowódcą, respektowanym przez innych członków.

BiografiaEdytuj

23 lipca, 1998 roku Enrico razem ze swoim oddziałem Bravo został wysłany w góry Arklay, w celu wyjaśnienia serii kanibalistycznych i brutalnych morderstw w tych terenach na przestrzeni kilku tygodni. Drużyna została zmuszona do awaryjnego lądowania z powodu usterki maszyny (prawdopodobnie celowej). Enrico razem z drużyną rusza przeszukać teren, natomiast pilot Kevin Dooley zostaje w helikopterze, próbując naprawić awarię. Po chwili natykają się na rozbitą ciężarówkę żandarmerii wojskowej, dwa rozszarpane ciała żandarmów i dokument potwierdzający, że ciężarówką był przewożony więzień Billy Coen. Po przeczytaniu, że został skazany na karę śmierci za masowe morderstwo, Enrico stwierdził, że to Billy zamordował żołnierzy i zbiegł, więc postanowił odszukać zbiega. Dwóch jego podwładnych - Rebecca Chambers i Edward Dewey zostali rozdzieleni od reszty grupy przez atak cerberusów, mimo tego Enrico utrzymywał z Rebeccą kontakt przez radio. Później Rebecca spotyka Enrico w podziemnym laboratorium poza granicami Raccoon City. Informuje ją, że reszta oddziału udała się zbadać opuszczoną rezydencję i każe jej iść z nią. Rebecca odmawia jednak, gdyż chce odnaleźć Billego, lecz obiecuje że będzie na siebie uważać. Drużyna Bravo odkrywa, że rezydencja jest pełna potworów i wkrótce prawie cały oddział zostaje rozbity. Enrico został ranny i zszedł do podziemnych jaskiń, po drodze znajdując dokumentacje, z której wynika, że ktoś z drużyny S.T.A.R.S. jest zdrajcą. Enrico wiedział, że to ktoś z oddziału Alpha. Został odnaleziony przez Chrisa w podziemiach. Wycelował w niego, myśląc że to on jest zdrajcą. Niestety nie zauważył skradającego się Alberta Weskera, który okazał się być prawdziwym zdrajcą i zostaje przez niego śmiertelnie postrzelony. Przed śmiercią zdołał wyjawić, że za wszystkim stoi Korporacja Umbrella.

CiekawostkiEdytuj

  • Enrico jest jedną z grywalnych postaci w trybie multiplayer portu gry na Nintendo DS, Resident Evil: Deadly Silence.
  • Imię i nazwisko Enrico wskazują na to, że może on mieć włoskie korzenie.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki