FANDOM

Dziennik Trevora to plik włączony do wersji remake'u z 2002 roku Resident Evil. Opiera się on na pierwotnej koncepcji pamiętnika Trevora, który nie trafił do iteracji z 1996 roku.

Lokalizacja Edytuj

Transkrypcja Edytuj

24 listopada 1967 r

Jedenaście dni minęło od momentu przybycia na ten teren. Jak skończyłem w ten sposób? Facet w fartuchu przyszedł z talerza skąpej mąki i powiedział do mnie: „Przepraszam, że cię to poruszyła, ale to ze względów bezpieczeństwa". To wtedy mnie uderzyło. Teraz wszystko ma sens.

Są tacy, którzy znają tajemnicę tej rezydencji, Sir Spencer i ja. Jeśli zabiją mnie, Sir Spencer będzie jedyną osobą, która zna tajemnicę.

Ale w jakim celu? To nie ma teraz znaczenia. To tutaj jest zbyt niebezpieczne. Moja rodzina ... Mam nadzieję, że wszystko w porządku.

Postanowiłem uciec ... Jessica, Lisa, modlę się, że jesteś bezpieczna.

26 listopada 1967 r

Jak mogłem być tak nieostrożny? Straciłem mój ulubiony lżejszy — ten, który Jessica dał mi na moje urodziny. Teraz to będzie trudniejsze wyjście z tego ciemnego miejsca.

13 listopada — data, kiedy mój los został zapieczętowany. Moja ciotka została hospitalizowana zaledwie trzy dni wcześniej. Jessica i Lisa powiedzieli, że będą ją odwiedzać. Chciałbym być tam z nimi.

Ale poczekaj, nawet gdy piszę moją pamięć, wraca do mnie bardziej żywo. Tuż przed wypadnięciem pamiętam, że mężczyźni w laboratorium mówili coś: „Najprawdopodobniej twoja rodzina już jest ...” Modlę się za ich bezpieczeństwo.

27 listopada 1967 r

W jakiś sposób zdołałem wydostać się z tego pokoju. Ale wyjście z tej rezydencji nie będzie tak łatwe. Muszę minąć wszystkie pułapki. Tygrysie oczy, Złote Godło ... Muszę spróbować pamiętać dla siebie.

29 listopada 1967 r

Nie mogę wydostać się. Próbowałem wszystkich możliwych sposobów ucieczki, ale tylko w obliczu rzeczywistości, w którą jestem uwięziony.

Byłem wszędzie. Laboratorium z dużymi szklanymi rurkami wypełnione formaldehydem i tymi ciemnymi, mokrymi i niesamowitymi jaskiniami ... Co mogę zrobić?

Początkowo nie chciałem uwierzyć w moje oczy. Ale ten znajomy obcas na butach na korytarzu ... To było jak odruch. Jedna nazwa przyszła mi do głowy, Jessica!

Nie chcę wierzyć, że mają taki sam los jak ja. Nie! Nie mogę zrezygnować z nadziei. Muszę mieć nadzieję, że żyją.

30 listopada 1967 r

Przez ostatnie kilka dni nie miałem nic do jedzenia i picia. Czuję, że idę szaleńczo.

Dlaczego tak się ze mną dzieje? Dlaczego mam tak umrzeć? Byłem zbytnio obsesję na punkcie projektowania tej okropnej rezydencji. Powinienem był wiedzieć lepiej.

31 listopada 1967 r

Był to ciemny i wilgotny tunel podziemny. I kolejny martwy koniec. Ale nawet w mroku coś mnie przykuło.

Ostrożnie, zapaliłem ostatni mecz, musiałem zobaczyć, co to było.

Grób! Ale głęboko wyryte w kamieniu było moje imię!

„George Trevor”

W tej chwili wszystko stało się dla mnie jasne. Te bękarty wiedzieli od początku, że umrę tutaj i wpadłem prosto w pułapkę.

Ale teraz jest już za późno. Tracę to. Wszystko staje się tak daleko. Jessica ... Lisa ... Wybacz mi.

Ze względu na moje ego, oboje cię zaangażowaliśmy w cały ten cholerny spisek. Wybacz mi. Niech Bóg usprawiedliwia moją śmierć w zamian za twoje bezpieczeństwo.

—George Trevor

Więcej z Fandomu

Losowa wiki