FANDOM

Dsad
Dzwi
The Raccoon City Police Department (R.P.D.) to komenda główna policji w Raccoon City oraz terenów gór Arklay. Jednostka SWAT Raccoon oraz S.T.A.R.S. są częścią tej organizacji.

InformacjeEdytuj

544656 353602974683694 131236410253686 970155 593592900 n

HistoriaEdytuj

Dywizje policjiEdytuj

FunkcjonariuszeEdytuj

Raccoon City S.W.A.T Edytuj

200px-S.P.F.

Oficer S.W.A.T. uzbrojony w Pistolet maszynowy MP5

Raccoon Police Department Wybierz Police Force (RPD ), Znany również jako SWAT Raccoon, był specjalny uzbrojony oddział policji powstał w połowie 1998 roku, aby zastąpić utratę niedawno rozwiązanych Tactics  Specjalnych i Ratownictwa (STARS) podziału po wydarzeniach z incydentu Mansion. Został on stworzony, aby służyć jako RPD za odpowiednik SWAT podział. Chociaż nie jest przeszkolona i przygotowana do wykonywania swoich poprzednika search-and-ratowniczych obowiązków, zespół był bardziej niż zdolne do podejmowania głośnych operacji organów ścigania, takich jak służący warrantów wysokiego ryzyka, prowadzenie walki z terroryzmem i operacji ratowanie zakładników. Broń wydawane S.W.A.T. Funkcjonariusze również odzwierciedla tę podobieństwo, z Heckler & Koch MP5 sub-pistoletu maszynowego i Remington strzelba M870 zawierającego podstawowe urządzenia arsenału. Biorąc pod uwagę ich status elity, jest prawdopodobne, że SWAT Urządzenie wspierali t-podstawowych operacji związanych z wirusami podczas najwcześniejszego punktu wybuchu, podczas gdy RPD bywalców skupionych na obwodowej blokady amortyzacyjnymi i działań ewakuacyjnych.

26 września, po doznaniu katastrofalne straty i niedobory amunicją, RPD za próby zawiera t-Virus szybko spada w kompletny chaos.Większość pozostałej S.W.A.T. Urządzenie zostało wysłane, obok regularnych funkcjonariuszy towarowych, bronić prawdopodobnie istotną umieszczenie barykady w pobliżu Johnson Narodowego Banku pod groźbą opanowane są przez wkraczających hordami zombie.Misja ostatecznie zakończył się katastrofą, z całego zespołu obronnego, w tym wszystkie SWAT personel zatrudniony, jest całkowicie zniszczona.  

Special Tactics And Rescue ServiceEdytuj

Inne DywizjeEdytuj

WyposażenieEdytuj

UbiórEdytuj

Pojazdy RPD 

100px-RPDcar

Główny radiowóz RPD Ford Crown Victoria Police Interceptor

RPD używane 1993-1997 Ford Crown Victoria P71 Police Interceptors ich standardowego pojazdu patrolowego (co widać w scenach wprowadzających zarówno Resident Evil 2 i Resident Evil 3 : Nemesis). Jednak RPD posiadał kilka starszych 1977-1990 Chevrolet Caprice policyjnych samochodów, które można zobaczyć rozbił się w różnych częściach miasta, tworząc prowizoryczne barykady. Jeden był szczególnie rozbity przed RPD HQ.

180px-RPD

"The last stand" policji w Raccoon City

BronieEdytuj

Niższi rangą policjanci i początkujący oficerowie używali pistoletów H&K VP 70 oraz strzelb Remington M-1100p, z cięższych broni mogą używać rewolwerów S&W 696C a broń maszyynowa to Ingram M-11.

Z kolei doświadczeni policjanci, oficerowie i dowódcy używają znacznie lepszych broni, zmodyfikowanych pistoletów Browning HP, strzelb SPAS-12 (filmik startowy w RE 3 Nemesis), Desert Eagle cal. 50 AE a z broni maszynowych mają karabinki H&K MP5, M4A1 oraz karabiny szturmowe AUG, do dyspozycji mieli także granatniki M79.

Znani członkowieEdytuj

Funkcjonariusze R.P.D Edytuj

- Szeryf Brian Irons -zabity przez G-Birkina

- Starszy Sierżant Sztabowy Marvin Branagh -przemieniony w zombie, zabity przez Claire Redfield

- David Ford- redaktor i spec od raportów, zabity przez zombie

- Sierżant Kevin Ryman -niedoszły komandos S.T.A.R.S, ocalały z miasta po apokalipsie

CiekawostkiEdytuj

  • Marvin Branagh mimo że zarządzał siłami R.P.D, był zrównany w prawach z dowódcami S.T.A.R.S- Albertem Weskerem i Enrico Marinim
  • Rozmiarowo był największym departamentem policji w całych Stanach
  • Posterunek liczył 250 funkcjonariuszy+ 100 oficerów, 50 komandosów S.W.A.T Raccoon i 12 komandosów S.T.A.R.S
  • Skrót nazwy posterunku policji może się kojarzyć ze stary RKM-em radzieckim
  • Strój R.P.D dostępny jest jako bonus w Resident Evil 4

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki