FANDOM

Dsad.jpg
Dzwi.jpeg
The Raccoon City Police Department (R.P.D.) to komenda główna policji w Raccoon City oraz terenów gór Arklay. Jednostka SWAT Raccoon oraz S.T.A.R.S. są częścią tej organizacji.

InformacjeEdytuj

544656 353602974683694 131236410253686 970155 593592900 n.jpg

HistoriaEdytuj

Dywizje policjiEdytuj

FunkcjonariuszeEdytuj

Raccoon City S.W.A.T Edytuj

200px-S.P.F..jpg

Oficer S.W.A.T. uzbrojony w Pistolet maszynowy MP5

Raccoon Police Department Wybierz Police Force (RPD ), Znany również jako SWAT Raccoon, był specjalny uzbrojony oddział policji powstał w połowie 1998 roku, aby zastąpić utratę niedawno rozwiązanych Tactics  Specjalnych i Ratownictwa (STARS) podziału po wydarzeniach z incydentu Mansion. Został on stworzony, aby służyć jako RPD za odpowiednik SWAT podział. Chociaż nie jest przeszkolona i przygotowana do wykonywania swoich poprzednika search-and-ratowniczych obowiązków, zespół był bardziej niż zdolne do podejmowania głośnych operacji organów ścigania, takich jak służący warrantów wysokiego ryzyka, prowadzenie walki z terroryzmem i operacji ratowanie zakładników. Broń wydawane S.W.A.T. Funkcjonariusze również odzwierciedla tę podobieństwo, z Heckler & Koch MP5 sub-pistoletu maszynowego i Remington strzelba M870 zawierającego podstawowe urządzenia arsenału. Biorąc pod uwagę ich status elity, jest prawdopodobne, że SWAT Urządzenie wspierali t-podstawowych operacji związanych z wirusami podczas najwcześniejszego punktu wybuchu, podczas gdy RPD bywalców skupionych na obwodowej blokady amortyzacyjnymi i działań ewakuacyjnych.

26 września, po doznaniu katastrofalne straty i niedobory amunicją, RPD za próby zawiera t-Virus szybko spada w kompletny chaos.Większość pozostałej S.W.A.T. Urządzenie zostało wysłane, obok regularnych funkcjonariuszy towarowych, bronić prawdopodobnie istotną umieszczenie barykady w pobliżu Johnson Narodowego Banku pod groźbą opanowane są przez wkraczających hordami zombie.Misja ostatecznie zakończył się katastrofą, z całego zespołu obronnego, w tym wszystkie SWAT personel zatrudniony, jest całkowicie zniszczona.  

Special Tactics And Rescue ServiceEdytuj

Inne DywizjeEdytuj

WyposażenieEdytuj

UbiórEdytuj

Pojazdy RPD 

100px-RPDcar.jpg

Główny radiowóz RPD Ford Crown Victoria Police Interceptor

RPD używane 1993-1997 Ford Crown Victoria P71 Police Interceptors ich standardowego pojazdu patrolowego (co widać w scenach wprowadzających zarówno Resident Evil 2 i Resident Evil 3 : Nemesis). Jednak RPD posiadał kilka starszych 1977-1990 Chevrolet Caprice policyjnych samochodów, które można zobaczyć rozbił się w różnych częściach miasta, tworząc prowizoryczne barykady. Jeden był szczególnie rozbity przed RPD HQ.

180px-RPD.jpg

"The last stand" policji w Raccoon City

BronieEdytuj

Niższi rangą policjanci i początkujący oficerowie używali pistoletów H&K VP 70 oraz strzelb Remington M-1100p, z cięższych broni mogą używać rewolwerów S&W 696C a broń maszyynowa to Ingram M-11.

Z kolei doświadczeni policjanci, oficerowie i dowódcy używają znacznie lepszych broni, zmodyfikowanych pistoletów Browning HP, strzelb SPAS-12 (filmik startowy w RE 3 Nemesis), Desert Eagle cal. 50 AE a z broni maszynowych mają karabinki H&K MP5, M4A1 oraz karabiny szturmowe AUG, do dyspozycji mieli także granatniki M79.

Znani członkowieEdytuj

Funkcjonariusze R.P.D Edytuj

- Szeryf Brian Irons -zabity przez G-Birkina

- Starszy Sierżant Sztabowy Marvin Branagh -przemieniony w zombie, zabity przez Claire Redfield

- David Ford- redaktor i spec od raportów, zabity przez zombie

- Sierżant Kevin Ryman -niedoszły komandos S.T.A.R.S, ocalały z miasta po apokalipsie

CiekawostkiEdytuj

  • Marvin Branagh mimo że zarządzał siłami R.P.D, był zrównany w prawach z dowódcami S.T.A.R.S- Albertem Weskerem i Enrico Marinim
  • Rozmiarowo był największym departamentem policji w całych Stanach
  • Posterunek liczył 250 funkcjonariuszy+ 100 oficerów, 50 komandosów S.W.A.T Raccoon i 12 komandosów S.T.A.R.S
  • Skrót nazwy posterunku policji może się kojarzyć ze stary RKM-em radzieckim
  • Strój R.P.D dostępny jest jako bonus w Resident Evil 4

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki