FANDOM

Crimson Head Prototype 1 to Crimson Head zombie B.O.W. który została zapieczętowany w trumnie pod cmentarzem Spencera.

Historia Edytuj

Podczas prób Umbrella z t-Virusem w ramach badań nad ludzkim B.O.W. (Projekt był kontynuowany przez program Tyrant), to zombie zareagowało inaczej. Nagle mutacja wirusa miała miejsce w jego ciele, nazywana V-ACT. Jego agresywne zachowanie, wysoka witalność i czysta siła zainteresowały naukowców z Laboratorium Arklay, a próbki jego mutacji wirusowej zostały wyodrębnione w celu dalszych badań (był to zmutowany szczep, który zaraził kompleks w 1998 r.) Badania te później zakończyły się wersją wirusa wydaną w 1998 roku w mieście Raccoon i Sheena Island, gdzie wpływy V-ACT zostały zmienione, aby utworzyć Lickera.

Został nazwany "Crimson Head" nie tylko ze względu na swój wygląd, ale także wysoki poziom agresji i brutalności, które pozostawiły czterech naukowców martwych, starając się go nakarmić. Ponieważ Crimson Head był zbyt niebezpieczny dla każdej dalszej obserwacji, naukowcy nie mieli wyboru, tylko zamrozić go i ukryć na cmentarzu przy dziedzińcu, zamkniętym w sarkofagu wymagającym umieszczenia masek śmierci.

Członek zespołu S.T.A.R.S. Alpha Chris Redfield położył cztery tajemnicze maski śmierci na dopasowanych statuetkach, powodując pozorną pułapkę, w której jedyne wyjście zostało zamknięte (zapewniając, że nie ucieknie i nie ukarze tego, kto uwolnił potwora). Crimson Head został ponownie obudzony na krótki czas zanim został zabity przez Chrisa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki