FANDOM

Brad Vickers
Brad Vickers1

Data urodzenia:1963
Płeć:Mężczyzna
Grupa krwi:0
Wzrost:174
Waga:60,8
Zawód:S.T.A.R.S. Drużyna Alpha, Pilot
Status:Nie żyje
Występowane:Resident Evil

Resident Evil 3: Nemesis
Resident Evil: The Umbrella Chronicles

Głos:Adam Paul (REmake)

Evan Sabba (RE3)
Johnny Yong Bosch (UC)

He's coming for us.. we're both gonna die!

Brad Vickers był członkiem S.T.A.R.S., służył w drużynie Alpha jako pilot. Brad nigdy nie był typem odważnego członka drużyny. Stawał się nerwowy i uciekał przy pierwszych oznakach zagrożenia.

BiografiaEdytuj

24 lutego 1998 roku, drużyna Alpha została wysłana w góry Arklay celem odnalezienia oddziału Bravo, z którym kontakt został urwany 24 godziny temu. Po wylądowaniu niedaleko rozbitego helikoptera oddziału Bravo, Brad porzuca swoich towarzyszy, gdy jest świadkiem śmierci jednego z członków S.T.A.R.S z drużyny Alpha, Josepha. Mimo to wielokrotnie próbował nawiązać kontakt ze swoją drużyną, krążąc dookoła lasów helikopterem. Niestety, mimo posiadanego przez Jill i Chrisa radia, ten nie mógł odebrać od nich żadnych wiadomości. Później pomógł swoim towarzyszom pokonać Tyranta, zrzucając z helikoptera wyrzutnię rakiet. Brad zabiera na pokład Chrisa, Jill, Barrego i Rebeccę i razem odlatują przed zniszczeniem posiadłości.

Incydent w Raccoon CityEdytuj

Krótko po incydencie w posiadłości, aby zatuszować sprawę, szef policji Brian Irons rozwiązuje oddział S.T.A.R.S. i powołuje na jego miejsce jednostkę Raccoon SWAT. Brad bojąc się o swoją posadę staje po stronie pracodawcy i dołącza do nowo utworzonego oddziału. W trakcie incydentu w Raccoon City, Brad został zauważony przez Nemesisa i był ścigany przez niego 4 dni. Prawdopodobnie został zainfekowany wirusem T, po tym jak został ugryziony przez zombie 28 września. Jill spotyka Brada w barze Jacka, gdzie został zaatakowany i ugryziony przez zombie. Ostrzega Jill przed potworem, który poluje na członków S.T.A.R.S. i wychodzi. Później przychodzi na posterunek policji i spotyka tam Jill. Jednak kiedy ten chce coś powiedzieć zostają oni zaatakowani przez Nemesisa. Został on przez niego zabity poprzez przebicie macką jego głowy. Po jakimś czasie, gdy Jill opuszcza posterunek zwłoki Brada znikają, co oznacza, że Brad zamienił się już w zombie i zniknął. 29 września zombie Brada zostaje napotkane przez Leona lub Claire Redfield[1] i zostaje on przez nich zabity raz na zawsze.

CiekawostkiEdytuj

  • W porcie Resident Evil 2 na Nintendo 64 można znaleźć dokument, w którym Brad opisuje jego konfrontację z Nemesisem.
  • Jest on jedynym członkiem S.T.A.R.S., który nie został ukazany w nowej grafice. W REmake widzimy jedynie jego tył, i nie występuje fizycznie w rozdziałach "Mansion Incident" i "Raccoon's Destruction" w Resident Evil: The Umbrella Chronicles.
  • Brad, wśród swoich towarzyszy miał przezwisko "Chickenheart", z powodu jego tchórzliwego charakteru.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. W zależności od scenariusza

Więcej z Fandomu

Losowa wiki